Poništava se javni natječaj za oblikovanje vizualnog identiteta Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu (klasa: 2-5/125, urbroj: 266-23/01) od 1. prosinca 2023., objavljen 7. prosinca 2023. na https://szzg.unizg.hr/ i raspisuje se
NOVI JAVNI NATJEČAJ ZA OBLIKOVANJE VIZUALNOG IDENTITETA
STUDENTSKOG ZBORA SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
(U Zagrebu
22. siječnja 2024; Klasa:2-5/ 24;
Urbroj: 038-24/01)
1. PREDMET NATJEČAJA
Predmet
ovog javnog natječaja (dalje: Natječaj) jest izbor novog idejnog i vizualnog
rješenja za identitet Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu koji će se
koristiti na različitim platformama i medijima.
2. NARUČITELJ
Raspisivač
i organizator Natječaja jest Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu (dalje:
Naručitelj) sa sjedištem na adresi Savska cesta 25, 10 000 Zagreb i kontakt e-adresom:
studentski.zbor@gmail.com na koju se svaki prijavitelj može javiti u slučaju
dodatnih pitanja.
3. PRIJAVITELJ
Natječaj
je javan i otvoren za sve fizičke i pravne subjekte. Svaki subjekt može
prijaviti najviše dva potpuna rješenja. Svi zainteresirani prijavitelji ne
trebaju dokazivati svoj profesionalni status, reputaciju ili iskustvo.
Napomena: Ove smjernice služe kao okvir i
vodič za izradu identiteta Naručitelja, ali prijavitelji imaju slobodu da se
kreativno izraze i predstave originalne ideje koje su u skladu s ciljevima i
vrijednostima Naručitelja.
· Identitet i vrijednosti: identitet treba odražavati
identitet i vrijednosti Naručitelja, važno je da vizualno rješenje bude
prepoznatljivo, moderno i relevantno za studentsku publiku.
· Prepoznatljivost: vizualni identitet treba biti
jedinstven i prepoznatljiv u okviru studentske populacije, pogotovo logotip
koji treba biti lako pamtljiv i primjenjiv na različite platforme i medije,
uključujući televiziju, radio, digitalne kanale i tiskane materijale.
· Estetika i kreativnost: dizajn treba biti estetski
privlačan i kreativan tako da korištenje boja, tipografije i oblika treba biti
pažljivo odabrano kako bi se postigao vizualni dojam koji odgovara karakteru
Naručitelja.
· Prilagodljivost: identitet treba da bude fleksibilan i
prilagodljiv različitim formatima i veličinama, trebao bi izgledati dobro kako
na malim ekranima kao što su mobilni telefoni, tako i na velikim površinama
poput billboard panoa.
· Originalnost: od prijavitelja se očekuje da
predstave originalna rješenja koja se ističu i izdvajaju od drugih organizacija
u širem kontekstu, stoga, kopiranje ili plagiranje tuđih radova nije dozvoljeno
i može rezultirati diskvalifikacijom.
· Jednostavnost i jasnoća: identitet treba biti
jednostavan i jasan u svojoj kompoziciji kako bi bio lako prepoznatljiv i
čitljiv pa izražavanje složenih ideja ili koncepta treba izbjeći kako bi se
postigla brza i intuitivna vizualna komunikacija.
4. SADRŽAJ NATJEČAJNOG RADA
Natječajni
rad treba sadržavati prezentaciju idejnog rješenja osnovnog vizualnog
identiteta Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu sa svim karakterističnim
vizualnim elementima, definiranjem njihovih međuodnosa te pravila korištenja (znak
i/ili logo, sustav boje, sustav tipografija).
Idejno
rješenje treba sadržavati vizualizacije svih relevantnih elemenata sustava
predstavljenih u karakterističnim odnosima i primjere karakteristične primjene,
te na taj način pružiti temelj za razumijevanje predloženog koncepta
identiteta.
Prezentacija
prijedloga natječajnog rješenja treba sadržavati:
1.
Grafičko i tekstualno obrazloženje ideje i koncepta za vizualni identitet
(obavezno
je priložiti kratko tekstualno obrazloženje koncepta, a moguće je priložiti i
detaljnija pojašnjenja, ako to autor smatra potrebnim):
●
Grafičko rješenje logotipa/znaka Studentskog
zbora u Zagrebu treba funkcionirati za sve sastavnice Studentskog zbora
Sveučilišta u Zagrebu (Zborovi svih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu)
●
Treba funkcionirati u minimalnim veličinama
2.
Prikaz primjera primjene vizualnog identiteta:
●
prikaz odnosa predloženog logotipa sa
postojećim znakom Sveučilišta u Zagrebu,
●
prikaz primjene logotipa i znaka na promotivnim
materijalima (obavezni materijali su: hoodie, majica, kemijska olovka, blok za
pisanje, bilježnica, rokovnik, boca za vodu, šalica),
●
prikaz primjene identiteta na formalne
digitalne i tiskane materijale (memorandum, kuverte, posjetnice, potpis u
e-pošti, pečat, inventarna naljepnica)
3.
Prikaz primjera/predloška (eng. template) vizualnog identiteta na objavama za
društvene mreže (Facebook, Instagram, TikTok)
●
Treba sadržavati predviđeno mjesto za sliku,
tekst, logo/znak
●
Treba sadržavati dimenzije i boje
4.
Prikaz primjera/predloška (eng. template) vizualnog identiteta na internetsku
stranicu Naručitelja
●
Uključuje redizajn vizualnog identiteta na
internetskoj stranici Naručitelj
●
Treba sadržavati predviđeno mjesto za logotip,
navigaciju, tekst i druge relevantne elemente s obzirom na potrebe internetske
stranice Naručitelja.
5. Potpisanu privolu za obradu osobnih
podataka (Prilog 1.)
6. Potpisanu izjavu o odricanju prava (Prilog2.)
5. KRITERIJ ZA ODABIR RJEŠENJA
komunikativnost rješenja s obzirom na
viziju institucije i ciljane skupine
(ciljana publika su: studenti (strani i domaći), nastavno osoblje, gospodarski subjekti i opća Javnost u Republici Hrvatskoj i Europskoj Uniji),
primjenjivost i izvedivost
(primjenjivost
u raznolikim medijima i izvedivost u različitim tehnologijama trebaju biti
ugrađeni u cjelovito promišljeno rješenje koje nastaje na temelju poznavanja
mogućnosti i ograničenja u krajnjim aplikacijama te ih vješto koristi.
Digitalni mediji, reprodukcija tiskom i pojavljivanje u prostoru ravnopravni su
segmenti upotrebe),
inovativnost rješenja
(konceptualna,
oblikovna i tehnička inovativnost trebaju biti rezultat zadanih okolnosti te
kreativno odgovarati na njih).
Rješenja mogu ići u tri smjera:
1. Modernizacija trenutnog vizualnog
identiteta,
2. cjelovito i potpuno novo kreativno i
moderno rješenje vizualnog identitet SZZG-a,
3. kombinacija
NAPOMENA:
Natjecatelj čiji je
dizajn izabran obvezan
je izvršiti
izvedbeni dio dizajna:
1.
Priprema fajlova vizualnog identiteta u .ai, .png i .eps formatima.
2.
Prezentacija/priručnik osnovnih grafičkih standarda vizualnog identiteta koji
mora sadržavati osim gore navedenih stavki i:
●
Analizu i koncept ideje
●
Zaštitni znak (konstrukcija znaka, prikaz
znaka, zaštitni prostor, dozvoljene veličine)
●
Logotip (konstrukcija logotipa, prikaz
logotipa, zaštitni prostor, dozvoljene veličine)
●
Primjeri rješenja za subidentitete (npr. tijela
Naručitelja kao što su odbori, povjerenstva i sl.)
●
Popis primarnih i sekundarnih boja (moraju biti
u oznakama: HEX, RGB, CMYK, HSV, HSL i Pantone)
●
Dozvoljene kombinacije znaka, logotipa i boja
●
Primarnu i sekundarnu tipografiju s prikazom
svih znakova (mora sadržavati sve znakove hrvatske i engleske abecede te jasno
naznačena pravila korištenja pojedine inačice tipografije)
●
Direkcije u korištenju slikovnih materijala
3.
Priprema materijala za tisak
ROK
Rok za prijavu je do petka, 01. ožujka, 2024. do 12:00 sati.
6. NAČIN DOSTAVE
Prijavitelji
svoje radove dostavlja isključivo putem e-pošte na adresu: szzg.natjecaj@gmail.com, s naslovom "Natječaj za oblikovanje
vizualnog identiteta SZZG".
U
poruci e-pošte prijavitelj treba navesti, ako je fizički subjekt: svoje ime i
prezime, datum rođenja, kontakt broj mobitela, trenutnu razinu obrazovanja koju
pohađa i naziv ustanove u kojoj se obrazuje (ako je primjenjivo) ili ako je
pravni subjekt: pravno ime subjekta, OIB subjekta, adresa sjedišta, ime i
prezime kontakt osobe, e-adresu i broj mobitela kontakt osobe.
Dokumentacija
iz točke 4. ovog Natječaja predaje se u ZIP formatu, a zbog ograničenja e-pošte
preporuča se korištenje besplatnog WeTransfer alata te dostavu poveznice za
preuzimanje navedene dokumentacije.
Radovi
pristigli nakon navedenog roka ili oni koji ne udovoljavaju uvjetima ovog
Natječaja neće biti razmatrani.
7. POVJERENSTVO
Povjerenstvo će vršiti formalnu verifikaciju
jesu li pristigli radovi u skladu s uvjetima ovog Natječaja te će odabrati tri
rješenja koja udovoljavaju svim navedenim kriterijima. Povjerenstvo će
Povjerenstvo se sastoji od pet članova, uključujući četiri predstavnika
Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu i jednog vanjskog predstavnika.
1. Josipa Humski
(GEOF) - predsjednica povjerenstva
2. Bruna Bandula
(PMF)
3. Luka Horvat
(GRF)
4. Loredana
Muravec Dević (PMF)
5. Viktorija
Franjčić (EFZG)
Naručitelj
se obvezuje zadržati tajnost svih podataka o pristiglim radovima i
prijaviteljima sve do objave rezultata ovog Natječaja.
8. NAGRADA
Prijavitelj
rada koji se odabere kao konačni, pobjednički, bit će nagrađen neto iznosom od 2.500,00 eura. Naručitelj zadržava pravo da
od prijavitelja čije je rješenje pobjedničko zatraži određene tehničke
prilagodbe djela.
9. REZULTATI
Svi
prijavitelji bit će obaviješteni o primitku njihove e-pošte te o rezultatima
Natječaja koje će Naručitelj javno objaviti po završetku evaluacije
Povjerenstva.
Predsjednica Studentskog Zbora Sveučilišta u Zagrebu
Ivona Josipović